miercuri, 2 mai 2012

Jurnal de subzistenta 2052 (ep.9)

1 Mai

Nimeni în viitor nu înţelege ce este cu acest "1 Mai". Cred că trebuie să fie ceva sărbătoare ecologică... Adică documentarele de pe YnoTube*, dinaintea revoluţiei virtuale, arată lumea ieşită la iarbă verde, toată zâmbet şi unsoare, balotând la litri de pastă de carne şi peturi de bere.


* "YnoTube" sau "Your New Order Tube" - este în prezent cea mai mare bază de înregistrări holo şi digitale, cuprinzând fragmente din viaţa utilizatorilor, de la naşterea şi până la nemurirea acestora în realitatea virtuală din Terţiari Life, dar şi capturi onirice, holoproiecţii Imax de gânduri şi sentimente, înregistrări de pe camerele de supraveghere.

Dacă aş fi fost conectat la Terţiari Life, în această zi de 1 Mai ţin minte că holodocul mă scotea din starea onirică cu un cântec idiot, ca un fel de marş. Un marş "patriotic" îmi transmitea acesta mental. Eu îi spuneam să schimbe melodia, acesta argumenta că nu poate, că este trransmisă la fel peste tot în sistemul NWO. Să stau liniştit şi să ascult până se termină melodia, căci este plină de mesaje subliminale benefice şi dacă mă mai mişc mult între tuburile de preostat n-o să înţeleg mai nimic şi va trebui să o mai redea odată. Apoi primeam un cupon nutriţional de la McDoland şi un patch gratruit la Terţiari Life.

Dar cum în prezent, opunându-mă măsurilor NWO, am ajuns la un moment dat să locuiesc pe fundul Mării Negre, apoi dintr-o prostie arestat şi trimis să lucrez pe o staţie minieră pe orbită, sărbătorim şi noi aici un fel de "1 Mai". Dimineaţa m-a trezit iar melodia aia cretină, ca un marş dictatorial, am plecat la lucru unde am aflat că de "1 Mai" avem liber. Adică liber 10 minute, cât să bem o cană de ceai cu alge, să fumăm o ţigară electronică şi să facem treaba mică.

Cică în perioada revoluţiei digitale, ziua de "1 Mai" avea conotaţii muncitoreşti, inclusiv slogan: "Arbeit macht frei" adică  "Munca te face liber". O minciună sfruntată, căci aici pe orbită  nu ai cum câştiga niciodată creditele necesare să te întorci în realitatea virtuală. Toate merg la întreţinere, lumină, oxigen, apă meteorică, reciclare, pază, cotizaţie, bordel cu clone, asigurare de moarte şi şomaj.
Munceşti ca un bou şi cu ce mai rămâne mergi şi te distrezi ca un porc, să uiţi de ce mai trăieşti. Cu alte cuvinte, pe noi munca ne ţine ocupaţi într-o rutină veşnică!

Un comentariu:

  1. s a b o t a j u l e s i n g u r a s o l u t i e d e a e v a DA d i n l u m e a m u n c i i v r e a u p i l u l a r a m a s a d e l a neo!!!

    RăspundețiȘtergere