joi, 1 martie 2012

Jurnal de subzistenta 2052 (ep.7)

1 Martie
Fetele de pe orbită au primit tabletuţe cu mărţişoare
Ce minunată primă zi de primăvară ar fi fost afară de-aş fi fost conectat în Terţiari Life! Ce arome, ce ploi de stele multicolore, că aşa-i în realitatea virtuală, agăţam şnuruleţe de curcubeu de coada unicornilor maidanezi şi îi fugăream după fete ... bine, după avatare, ca nu aveai de unde ştii cine se afla de cealaltă parte a holomonitoarelor virtuale.

Aici, afară pe orbită, e dezastru! E totul maroniu cu nuanţe de cenuşiu, doar pe aleea subternă centrală e ceva agitaţie. Adică drone de partide politice împart tabletuţe android cu wallpepăruri cu ghiocei şi trandafiri roşii, adică cei de la pLSD, iar cei din opoziţie, de la pLSD beta, împart tabletuţe terminator cu wallpaperuri cu ghiocei şi cu trandafiri portocalii. Da, asta face lumea pe orbită, că aici nu ajunge semnalul de la reţeaua virtuală!

Doar cei de la pSDM, adică partidul de mineri din care am ajuns să fac şi eu parte, împart toporaşi. Nu floricelele acelea gingaşe şi clonate, pe care le-am văzut doar în documentarele de pe torrente, ci un fel de broşuri sub formă toporaş, numite aici mărţişoare. Cică era tradiţie la mineri să împarţi cu toporaşi, pe vremurile acelea plictisitoare dinaintea realităţii virtuale.

Militantele de la MILF-EU, adică Mişcarea Iniţiativa Liberală Feminină - Elena Udrea, n-au mai avut nimic de protestat în această zi, cum fac ele de obicei, ci au plecat toate să se culce. În sfârşit, e linişte pe staţia minieră de pe orbită, doar dronele astea politice împart fleşculeţe şi recită lozinci social-liberale-de-ordine-mondială! Noi, le-am zis la mişto la dronele astea "Vestitorii primăverii". Ce-am mai râs!

2 comentarii:

  1. da toporasii.... unde sunt toporasii??!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Is acolo, după petalele de trandafiri de pe tabletuţă! Nimic nu se pierde, doar se ascunde.

      Ștergere