luni, 30 ianuarie 2012

ACTA sau Asociaţia Consumatorilor Terorişti Amatori


Anonymous avertizează românii: ACTA este primul pas către dictatura pe Internet.

Felicitări, utilizatorule de internet, ai ajuns în clubul ACTA - Asociaţia Consumatorilor Terorişti Amatori. De azi înainte activitatea ta ne interesează! Din partea României, ministrul comunicaţiilor a semnat Tratatul ACTA, liniştindu-ne că până la vară, nimic nou sub cerul web-ului nu se va schimba.

Dacă ACTA  (Acordul Comercial Împotriva Contrafacerilor - Anti-Counterfeiting Trade Agreement ) se legiferează în UE, libertatea de exprimare şi accesul la informaţie pe internet devine istorie scrisă de învingătorii amatori de ordine mondială. Dacă ACTA devine realitate, providerii nu doar că pot pătrunde pe calculatorul utilizatorului, la cerere, şi verifica conţinutul acestuia în depistarea materialelor fără drept de autor dar cu aceiaşi uşurinţă pot încărca un fişier cu drept de copyright. Cum ar fi o melodie de-a lui Guţă sau o guiţare de-a lui Inna şi să anunţe organele justiţiare că le-a reuşit flagrantul. Vei fi la cheremul lor. Deoarece legiferarea în capitalism a devenit apanajul corporaţiilor, pasionate de manipulare socială, pseudo-idolatrie şi profit intensificat în detrimentul restului.

De mâine mă apuc de învăţat morse, serios. Nici calculator nu-mi mai trebuie, îmi iau Abac. Eh, glumesc... Cu licenţă din stejar dintr-aceea free. Lovesc bilele în codul morse şi comunic wireless cu cine vrea, să nu mă înţeleagă controlorii de mase sociale. Exagerez, ca de-obicei... Iar când am să mă plictisesc de navigat pe Abac, am să mă joc Tetris de câmp.

Sau mai bine semnez o petitie împotriva ACTA, de ex. aici: www.avaaz.org

Un comentariu:

  1. Astfel de postari defamaitoare si dezgustatoare intaresc inca si mai mult grupul de suporteri ai legilor de protejare a drepturilor de autor pe internet.
    Dorescu sa asigur persoanele care intra cu naivitate pe acest blog ca:
    1. Stim deja ce muzica si ce filme va plac (iar tu, blogar nerusinat, ar trebui sa fii mai atent cu site-urile alea murdare, ca sa nu moara fetele alea, bietele, de foame)
    2. Stim si unde stati, lipitorilor, care sunteti nite lipitori care n-aveti pic de respect pentru munca onesta a mii si mii de truditori din industria de resort, care au ramas cu bazinele olimpice pe jumatate construite! Nerecunoscatorilor!

    http://www.youtube.com/watch?v=FdRnBgq5-7w

    RăspundețiȘtergere